Penggunaan komputer dalam proses pengajaran tunjang sains dan teknologi di daerah Tuaran, Sabah
Penggunaan ICT sebagai komponen multimedia utama yang merupakan alat perangsang pengajaran dan pembelajaran di dalam kelas adalah suatu inovasi baru dalam pendidikan awal kanak-kanak. Guru Prasekolah digalakkan menggunakan ICT bagi meningkatkan kualiti pengajaran dan pembelajaran. Namun sering dikat...
Saved in:
Main Author: | Faridah Sh. Endun |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English English |
Published: |
2016
|
Subjects: | |
Online Access: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/39371/1/24%20PAGES.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/39371/2/FULLTEXT.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Penggunaan komputer dalam proses pengajaran tunjang sains dan teknologi di daerah Tuaran, Sabah
by: Faridah Sh. Endun
Published: (2016) -
Tinjauan sikap pelajar tingkatan empat terhadap penggunaan komputer dalam pembelajaran Sains di sekolah-sekolah menengah Daerah Kota Belud Sabah
by: Injan Malul
Published: (2006) -
Persepsi penggunaan komputer dalam proses pengajaran dan pembelajaran di kalangan guru sekolah menengah teknik
by: Abd Latiff, Hamidah
Published: (2002) -
Sistem Informasi Pelajar Sains Komputer (SIPSKom)
by: Nor Azlina, Aziz Fadzilah
Published: (2002) -
Faktor Penggunaan Komputer Di Kalangan Pensyarah Maktab
by: Mohamad Ritzuan, Baharin
Published: (1998)