Pengaruh peranan school improvement partner (sipartner) terhadap dan kepimpinan pengetua dan pencapaian sekolah menengah di negeri Sabah
School Improvement Partner (SIPartner) dilaksanakan di bawah program penambahbaikan sekolah atau School Improvement Program (SIP) telah menjadi fokus pelaksanaan oleh Kementerian Pendidikan Malaysia melalui Pelan Pembangunan Pendidikan Malaysia 2013-2025. Kajian tinjauan ini bertujuan untuk mengenal...
Saved in:
主要作者: | Kunalan A/L Kuriaya |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English English |
出版: |
2016
|
主题: | |
在线阅读: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/40501/1/24%20PAGES.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/40501/2/FULLTEXT.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Pengaruh pengetahuan pedagogi kandungan, efikasi kendiri guru, persepsi guru dan kepimpinan instruksional pengetua terhadap amalan pedagogi terbeza
由: Rosidah, Ramli
出版: (2022) -
Pengaruh amalan pembelajaran masteri, sikap akademik dan lokus kawalan terhadap pencapaian pelajar di Sabah
由: Rabe Juhari
出版: (2021) -
Kepimpinan teknologi pengetua dan pengintegrasian teknologi guru di sekolah menengah kebangsaan di negeri Kedah
由: Raamani, Thannimalai
出版: (2018) -
Pengaruh kepimpinan ‘ubudiyyah , mas’uliyyah dan itqan terhadap pengurusan konflik dan kualiti guru Sekolah Menengah Yayasan Islam Kelantan
由: Zawawi, Zakaria
出版: (2021) -
Pengaruh kompetensi, pengalaman dan kelayakan guru terhadap pencapaian sekolah dalam subjek pengajian perniagaan tingkatan enam
由: Subramaniam, Kolandan
出版: (2021)