Keberkesanan penggunaan modul pengajaran kooperatif terhadap penguasaan kemahiran berfikir aras tinggi dalam mata pelajaran ekonomi
Kajian ini dijalankan untuk menentukan keberkesanan penggunaan Modul Pengajaran Kooperatif (MPK) terhadap penguasaan kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) dalam mata pelajaran Ekonomi. Kajian dijalankan menggunakan kaedah eksperimen pengagihan rawak di tiga buah sekolah menengah di daerah Keningau...
Saved in:
主要作者: | Azieyana Aziz |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English English |
出版: |
2019
|
主題: | |
在線閱讀: | https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/40723/1/24%20PAGES.pdf https://eprints.ums.edu.my/id/eprint/40723/2/FULLTEXT.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Pengetahuan, kemahiran dan amalan guru membina item kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) dalam instrumen pentaksiran pembelajaran
由: Othman, Afinde
出版: (2016) -
Hubungan sosio-demografi terhadap sikap pelajar dalam pemilihan mata pelajaran Ekonomi Asas tingkatan empat
由: Roslin @ Rosdin Antong
出版: (2013) -
Keberkesanan penggunaan modul pengajaran kooperatif terhadap penguasaan kemahiran berfikir aras tinggi dalam mata pelajaran ekonomi
由: Azieyana Aziz
出版: (2019) -
Gaya pembelajaran dan kemahiran berfikir aras tinggi dalam kalangan pelajar teknikal
由: Ismail, Mohamad Shukri
出版: (2016) -
Keberkesanan manual pembelajaran kendiri (MPK) Kemahiran berfikir aras tinggi (KBAT) dalam proses pengajaran dan pembelajaran dalam kalangan pelajar politeknik
由: Hamdan, Nuraffefa
出版: (2017)