Hubungan interaksi keluarga dengan konsep kendiri dalam kalangan pelajar sekolah menengah yang melanggar disiplin di daerah Kuala Terengganu

Kajian ini bertujuan mengenal pasti profil interaksi keluarga dan konsep kendiri dalam kalangan pelajar yang melanggar disiplin sekolah. Objektif kajian ini juga untuk mengenal pasti perhubungan di antara interaksi keluarga dengan konsep kendiri mereka serta perhubungan di antara subskala interaksi...

全面介紹

Saved in:
書目詳細資料
主要作者: Rohaya Hashim
格式: Thesis
語言:other
主題:
在線閱讀:http://umt-ir.umt.edu.my:8080/jspui/bitstream/123456789/1347/2/BF%20637%20.I48%20R6%202008%20FullText.pdf
http://umt-ir.umt.edu.my:8080/jspui/bitstream/123456789/1347/1/BF%20637%20.I48%20R6%202008%20Abstract.pdf
標簽: 添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
實物特徵
總結:Kajian ini bertujuan mengenal pasti profil interaksi keluarga dan konsep kendiri dalam kalangan pelajar yang melanggar disiplin sekolah. Objektif kajian ini juga untuk mengenal pasti perhubungan di antara interaksi keluarga dengan konsep kendiri mereka serta perhubungan di antara subskala interaksi keluarga iaitu kefungsian umum keluarga, kejelekitan dalam keluarga, komunikasi keluarga dan sistem peraturan keluarga dengan konsep kendiri mereka.