Pengetahuan Teknologi Pedagogi Kandungan Guru Sains Sekolah Menengah
Perkembangan teknologi mampu membawa perubahan yang ketara tentang cara sains diajar dan dipelajari. Teknologi menawarkan peluang meneroka fenomena semula jadi yang mungkin sukar atau mustahil untuk dilihat serta membolehkan murid melaksanakan eksperimen yang sukar, terlalu mahal dan berbahaya untuk...
Saved in:
Main Author: | Akun, Joshua Caseley |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2019
|
Subjects: | |
Online Access: | http://ir.unimas.my/id/eprint/25162/3/Joshua%20Caseley%20Anak%20Akun%20ft.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kesan Kaedah Pembelajaran Berasaskan Permainan Bukan Digital dan Aras Kognitif Soalan Terhadap Pencapaian Pelajar Tingkatan Dua dalam Transformasi Isometri
by: Shamsurya, Hamden Hamid
Published: (2022) -
Kaderi Zawiyah Curriculum's role in fostering inter group contacts among the multiracial students in a secondary school in Johor Bahru
by: Harun, Mohd. Harzazi
Published: (2008) -
Kaedah penyelesaian masalah dalam pengajaran Matematik guru-guru sekolah menengah : pengetahuan, amalan dan kemahiran
by: Mohd. Yusof, Nilam Syahrina
Published: (2009) -
Tahap pengetahuan amalan pengurusan disiplin pelajar dalam kalangan guru disiplin di Sekolah Menengah Kebangsaan daerah Segamat
by: Yunus, Anney Zaharazilah
Published: (2012) -
Tahap, amalan dan masalah pengurusan bilik darjah guru-guru Sekolah Menengah daerah Segamat
by: Abas, Hasfarina
Published: (2012)