Pengetahuan Teknologi Pedagogi Kandungan Guru Sains Sekolah Menengah
Perkembangan teknologi mampu membawa perubahan yang ketara tentang cara sains diajar dan dipelajari. Teknologi menawarkan peluang meneroka fenomena semula jadi yang mungkin sukar atau mustahil untuk dilihat serta membolehkan murid melaksanakan eksperimen yang sukar, terlalu mahal dan berbahaya untuk...
Saved in:
主要作者: | Akun, Joshua Caseley |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
2019
|
主題: | |
在線閱讀: | http://ir.unimas.my/id/eprint/25162/2/Joshua%20Caseley%20ft.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kaderi Zawiyah Curriculum's role in fostering inter group contacts among the multiracial students in a secondary school in Johor Bahru
由: Harun, Mohd. Harzazi
出版: (2008) -
Kesan Kaedah Pembelajaran Berasaskan Permainan Bukan Digital dan Aras Kognitif Soalan Terhadap Pencapaian Pelajar Tingkatan Dua dalam Transformasi Isometri
由: Shamsurya, Hamden Hamid
出版: (2022) -
Kaedah penyelesaian masalah dalam pengajaran Matematik guru-guru sekolah menengah : pengetahuan, amalan dan kemahiran
由: Mohd. Yusof, Nilam Syahrina
出版: (2009) -
Tahap pengetahuan amalan pengurusan disiplin pelajar dalam kalangan guru disiplin di Sekolah Menengah Kebangsaan daerah Segamat
由: Yunus, Anney Zaharazilah
出版: (2012) -
Tahap, amalan dan masalah pengurusan bilik darjah guru-guru Sekolah Menengah daerah Segamat
由: Abas, Hasfarina
出版: (2012)