APLIKASI TEORI RELEVANS (1986) DALAM PEMBELAJARAN BAHASA FIGURATIF: SATU CADANGAN
The new curriculum policy of Kurikulum Standard Sekolah Rendah (KSSR) had emphasized on cognitive skills. The main purpose of the study is to propose a new approach of learning based on cognitive conceptual in Relevance Theory (1986). The objectives of the study are to formulate approaches of learni...
Saved in:
主要作者: | MUHAMMAD QHIDIR, MAT ISA |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English English |
出版: |
2017
|
主題: | |
在線閱讀: | http://ir.unimas.my/id/eprint/36556/1/Aplikasi%20Teori%20Relevans%281986%29%20Dalam%20Pembelajaran%20Bahasa%20Figuratif%2024pgs.pdf http://ir.unimas.my/id/eprint/36556/5/Aplikasi%20Teori%20Relevans%281986%29%20Dalam%20Pembelajaran%20Bahasa%20Figuratif%20ft.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Peranan pendidikan Talaala dan cadangan mewariskannya dalam masyarakat KadazanDusun (IR)
由: Kiting Rosliah,
出版: (2016) -
Penterjemahan bahasa figuratif Arab-Melayu : satu analisis teori relevans /
由: Muhammad Fauzi Jumingan -
SIMPULAN BAHASA MASYARAKAT MELAYU SARAWAK : SATU ANALISIS SEMANTIK INKUISITIF
由: SAIDATUL NISHA, ABDUL SALAM
出版: (2020) -
SIKAP DAN MOTIVASI PELAJAR UNIMAS DALAM PEMBELAJARAN BAHASA ASING
由: MOHAMMAD SHAFUAN, JAMIL
出版: (2019) -
PENGGUNAAN BAHASA MELALUI NOVEL SASTERAWAN NEGARA SHAHNON AHMAD – SRENGENGE 1973: SATU ANALISIS STILISTIK
由: NABIL FIKRI, JUSRI
出版: (2018)