Keberkesanan kaedah pengajaran perbandingan konsep dalam pembelajaran konsep sejarah bagi pelajar aliran sains dan aliran sastera
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2006
|
Subjects: | |
Online Access: | http://ir.unimas.my/id/eprint/3709/8/Keberkesanan%20pengajaran%20perbandingan%20konsep%20dalam%20pembelajaran%20konsep%20Sejarah...%28fulltext%29.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
my-unimas-ir.3709 |
---|---|
record_format |
uketd_dc |
spelling |
my-unimas-ir.37092023-05-10T07:37:59Z Keberkesanan kaedah pengajaran perbandingan konsep dalam pembelajaran konsep sejarah bagi pelajar aliran sains dan aliran sastera 2006 Teo, Anak Juin. LB Theory and practice of education 2006 Thesis http://ir.unimas.my/id/eprint/3709/ http://ir.unimas.my/id/eprint/3709/8/Keberkesanan%20pengajaran%20perbandingan%20konsep%20dalam%20pembelajaran%20konsep%20Sejarah...%28fulltext%29.pdf text en validuser masters Universiti Malaysia Sarawak (UNIMAS) Faculty of Cognitive Sciences and Human Development |
institution |
Universiti Malaysia Sarawak |
collection |
UNIMAS Institutional Repository |
language |
English |
topic |
LB Theory and practice of education |
spellingShingle |
LB Theory and practice of education Teo, Anak Juin. Keberkesanan kaedah pengajaran perbandingan konsep dalam pembelajaran konsep sejarah bagi pelajar aliran sains dan aliran sastera |
description |
|
format |
Thesis |
qualification_level |
Master's degree |
author |
Teo, Anak Juin. |
author_facet |
Teo, Anak Juin. |
author_sort |
Teo, Anak Juin. |
title |
Keberkesanan kaedah pengajaran perbandingan konsep dalam pembelajaran konsep sejarah bagi pelajar aliran sains dan aliran sastera |
title_short |
Keberkesanan kaedah pengajaran perbandingan konsep dalam pembelajaran konsep sejarah bagi pelajar aliran sains dan aliran sastera |
title_full |
Keberkesanan kaedah pengajaran perbandingan konsep dalam pembelajaran konsep sejarah bagi pelajar aliran sains dan aliran sastera |
title_fullStr |
Keberkesanan kaedah pengajaran perbandingan konsep dalam pembelajaran konsep sejarah bagi pelajar aliran sains dan aliran sastera |
title_full_unstemmed |
Keberkesanan kaedah pengajaran perbandingan konsep dalam pembelajaran konsep sejarah bagi pelajar aliran sains dan aliran sastera |
title_sort |
keberkesanan kaedah pengajaran perbandingan konsep dalam pembelajaran konsep sejarah bagi pelajar aliran sains dan aliran sastera |
granting_institution |
Universiti Malaysia Sarawak (UNIMAS) |
granting_department |
Faculty of Cognitive Sciences and Human Development |
publishDate |
2006 |
url |
http://ir.unimas.my/id/eprint/3709/8/Keberkesanan%20pengajaran%20perbandingan%20konsep%20dalam%20pembelajaran%20konsep%20Sejarah...%28fulltext%29.pdf |
_version_ |
1783727947127980032 |