Keberkesanan kaedah pengajaran perbandingan konsep dalam pembelajaran konsep sejarah bagi pelajar aliran sains dan aliran sastera

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Teo, Anak Juin.
Format: Thesis
Language:English
Published: 2006
Subjects:
Online Access:http://ir.unimas.my/id/eprint/3709/8/Keberkesanan%20pengajaran%20perbandingan%20konsep%20dalam%20pembelajaran%20konsep%20Sejarah...%28fulltext%29.pdf
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id my-unimas-ir.3709
record_format uketd_dc
spelling my-unimas-ir.37092023-05-10T07:37:59Z Keberkesanan kaedah pengajaran perbandingan konsep dalam pembelajaran konsep sejarah bagi pelajar aliran sains dan aliran sastera 2006 Teo, Anak Juin. LB Theory and practice of education 2006 Thesis http://ir.unimas.my/id/eprint/3709/ http://ir.unimas.my/id/eprint/3709/8/Keberkesanan%20pengajaran%20perbandingan%20konsep%20dalam%20pembelajaran%20konsep%20Sejarah...%28fulltext%29.pdf text en validuser masters Universiti Malaysia Sarawak (UNIMAS) Faculty of Cognitive Sciences and Human Development
institution Universiti Malaysia Sarawak
collection UNIMAS Institutional Repository
language English
topic LB Theory and practice of education
spellingShingle LB Theory and practice of education
Teo, Anak Juin.
Keberkesanan kaedah pengajaran perbandingan konsep dalam pembelajaran konsep sejarah bagi pelajar aliran sains dan aliran sastera
description
format Thesis
qualification_level Master's degree
author Teo, Anak Juin.
author_facet Teo, Anak Juin.
author_sort Teo, Anak Juin.
title Keberkesanan kaedah pengajaran perbandingan konsep dalam pembelajaran konsep sejarah bagi pelajar aliran sains dan aliran sastera
title_short Keberkesanan kaedah pengajaran perbandingan konsep dalam pembelajaran konsep sejarah bagi pelajar aliran sains dan aliran sastera
title_full Keberkesanan kaedah pengajaran perbandingan konsep dalam pembelajaran konsep sejarah bagi pelajar aliran sains dan aliran sastera
title_fullStr Keberkesanan kaedah pengajaran perbandingan konsep dalam pembelajaran konsep sejarah bagi pelajar aliran sains dan aliran sastera
title_full_unstemmed Keberkesanan kaedah pengajaran perbandingan konsep dalam pembelajaran konsep sejarah bagi pelajar aliran sains dan aliran sastera
title_sort keberkesanan kaedah pengajaran perbandingan konsep dalam pembelajaran konsep sejarah bagi pelajar aliran sains dan aliran sastera
granting_institution Universiti Malaysia Sarawak (UNIMAS)
granting_department Faculty of Cognitive Sciences and Human Development
publishDate 2006
url http://ir.unimas.my/id/eprint/3709/8/Keberkesanan%20pengajaran%20perbandingan%20konsep%20dalam%20pembelajaran%20konsep%20Sejarah...%28fulltext%29.pdf
_version_ 1783727947127980032