Pendekatan kognitif dalam penilaian prestasi
This study aims to determine how far do the purpose of observation and the time lapse between time of observation and time of rating influence the quality of performance appraisal rating of teachers by secondary school principals.
Saved in:
主要作者: | Foo,, Peter Chee Hui |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
1997
|
主題: | |
在線閱讀: | http://ir.unimas.my/id/eprint/616/1/Peter.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kesan animasi bersegmen dengan pelbagai strategi kawalan pengguna terhadap prestasi dan bebanan kognitif pelajar (IR)
由: Anuar Hassan
出版: (2015) -
Keberkesanan kaunseling kelompok pendekatan pemusatan insan dan pendekatan psikologi kognitif Ad-din ke atas konsep kendiri, kemurungan dan daya tahan remaja hamil luar nikah (IR)
由: Fauziah Mohd Sa'ad
出版: (2014) -
Proses kognitif murid sekolah menengah pertama dalam penyelesaian masalah algebra berasaskan model taksonomi pemprosesan maklumat (IR)
由: Purwoko
出版: (2016) -
Pembinaan Modul Intervensi Terapi Kognitif dan Kesan ke Atas
Resilien Remaja Sekolah
由: Nasir, Len
出版: (2023) -
Pengaruh jantina, gaya kognitif dan personaliti warna terhadap pencapaian akademik pelajar diploma
由: Rashidin Idris
出版: (2019)