Pembangunan dan keberkesanan modul berayat matematik terhadap pencapaian matematik murid tahun empat sekolah rendah
Penyelesaian masalah matematik berayat merupakan kemahiran yang sukar dikuasai. Walaupun terdapat pelbagai pendekatan heuristik yang boleh digunakan sebagai penyelesaian masalah matematik namun kajian ini menggunakan teknik mnemonik. Kajian ini membangunkan modul berayat matematik berdasarkan model...
Saved in:
Main Author: | Mohd Mokhtar, Mohd Azarul |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2022
|
Subjects: | |
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/104546/1/MOHD%20AZARUL%20BIN%20MOHD%20-IR.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kajian tentang pencapaian matematik tahun III sekolah rendah di Simpang Rengam /
by: Jamaliah Kamal
Published: (1994) -
Penggunaan perisian matematik dalam pengajaran dan pembelajaran matematik di sekolah rendah /
by: Sivanananthan, Perumal
Published: (2007) -
Proses menyelesaikan masalah dalam matematik oleh murid tahun lima /
by: Valarmathi Muniyandi
Published: (2004) -
Penyelesaian masalah luas sisi empat menggunakan GeoGebra dalam kalangan murid tahun lima /
by: Mawar 'Azza Mohamad
Published: (2013) -
Kefahaman guru Matematik Tahun Lima tentang nilai dalam pengajaran pecahan /
by: Saleha Mohamed Yusof