Kesan pembelajaran berasaskan projek dalam mata pelajaran reka bentuk dan teknologi terhadap kolaborasi dan rasa ingin tahu murid
Pengajaran Reka Bentuk dan Teknologi (RBT) yang hanya tertumpu kepada hasil produk menyebabkan murid kurang didedahkan kepada kemahiran untuk berkolaborasi dan mencetuskan rasa ingin tahu dalam pembelajarannya. Justeru itu, kajian untuk menentukan kaedah pengajaran RBT dalam menerapkan tahap kol...
Saved in:
主要作者: | Abang Ibrahim, Dayang Suryati |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
2021
|
主題: | |
在線閱讀: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/104759/1/FPP%202022%208%20IR.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Adaptasi identiti budaya setempat dalam reka bentuk landskap sekolah melalui kolaborasi murid, guru dan komuniti
由: Hanizah Jukim
出版: (2021) -
Pembangunan modul Sequin topik Reka Bentuk Fesyen, mata pelajaran Reka Bentuk dan Teknologi tingkatan satu
由: Maswani Ismail
出版: (2023) -
Keberkesanan pembelajaran berasaskan projek terhadap prestasi mata pelajaran kemahiran hidup bersepadu, kemahiran komunikasi dan penglibatan murid Tingkatan Satu di Selangor
由: Yang, Guat See
出版: (2015) -
Penilaian reka bentuk kolaboratif-e mata pelajaran ict /
由: Mohd Zaidi Mohd Mustapa
出版: (2010) -
Pencegahan Jenayah Melalui Rekabentuk Persekitaaran Dan Pengaruhnya Terhadap Hubungan Komuniti, Perasaan Ingin Rasa Selamat Dan Kebimbangan Terhadap Penjenayah.
由: Sakip, Siti Rasidah Md
出版: (2012)