Pelaksanaan e-pembelajaran dalam persekitaran sosial dan budaya sekolah transformasi (TS25) di Malaysia
Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM) melaporkan bahawa kira-kira 80% guru menghabiskan kurang dari satu jam seminggu untuk mengintegrasikan e-pembelajaran. Kajian terkini di Malaysia juga menunjukkan tahap pelaksanaan e-pembelajaran dalam kalangan guru di sekolah masih tahap rendah. Setiap tahun...
Saved in:
主要作者: | Subban, Suvarmani |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English |
出版: |
2021
|
主题: | |
在线阅读: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/105098/1/FPP%202022%2027%20IR.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Motivation and self-regulation as predictors of e-learning experience among undergraduates in a Malaysian Public University
由: Chiang, Yan Chiou
出版: (2015) -
E-learning using the study companion approach for secondary school mathematics (ESCA-MATH) /
由: Nur Azizan Yusof
出版: (2008) -
An integrated framework to evaluate the satisfaction, acceptance and use of an e-learning system /
由: Saeed, Abdul Waris
出版: (2012) -
WebClass : on-line learning via web conferencing /
由: Lim, Hoon Wei
出版: (2000) -
E-learning trends : a study of Malaysian organization /
由: Kantima Bunsong
出版: (2007)