Penglibatan ibu bapa, kemudahan fizikal dan kompetensi guru dengan pencapaian murid berkeperluan khas inklusif penuh dalam mata pelajaran reka bentuk dan teknologi
Pendidikan Inklusif merupakan satu usaha murni dalam menyediakan peluang pendidikan kepada Murid Berkeperluan Khas bagi membolehkan mereka menikmati segala kemudahan belajar di persekitaran normal dan kondusif seperti murid lain tanpa mengira status mereka. Walau bagaimanapun, pencapaian Murid Berke...
Saved in:
Main Author: | Abd Rani, Norhaslinda |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2019
|
Subjects: | |
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/113341/1/113341.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Perspektif anak berkeperluan khas terhadap penerimaan-penolakan ibu dan bapa /
by: Azleen Mohd Bohari -
Pengaruh penglibatan bapa dalam pogram intervensi awal untuk kanak-kanak berkeperluan khas /
by: Mohamad Ilmee Mohamad Zin
Published: (2019) -
Penglibatan ibu bapa dalam pendidikan kanak-kanak bermasalah pembelajaran /
by: Masitah Taib
Published: (2009) -
Penglibatan ibu bapa dalam pelaksanaan Rancangan Pendidikan Individu (RPI) murid berkeperluan khas (IR)
by: Abidah Abd. Rahman
Published: (2014) -
Penglibatan ibu bapa dalam program intervensi awal (pia) di pusat spastik Petaling Jaya /
by: Fatimah Bivi V.A. Abdul Hamid
Published: (2002)