Hubungan persekitaran keluarga dan persekitaran sekolah dengan kecerdasan emosi pelajar bermasalah disiplin
Penyelidikan ini bertujuan mengenal pasti hubungan antara faktor-faktor persekitaran keluarga dan persekitaran sekolah dengan tahap kecerdasan emosi dalam kalangan pelajar bermasalah disiplin. Faktor-faktor persekitaran keluarga yang dikaji merangkumi peranan ibu bapa, adik beradik dan keadaan sosio...
Saved in:
主要作者: | Johari, Noor Hidayah |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English Malay |
出版: |
2011
|
主题: | |
在线阅读: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/27368/1/FPP%202011%2046R.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Kecerdasan emosi kanak-kanak bermasalah pendengaran : satu kajian di negeri Johor /
由: Mohd. Rosman Salubin
出版: (2012) -
Pengaruh kecerdasan emosi (EQ) dan amalan keibubapaan ibu terhadap EQ remaja
由: Teh, Fui Khim
出版: (2001) -
Hubungan antara kesejahteraan diri dan kecerdasan emosi dalam kalangan kaunselor di Selangor, Malaysia
由: Reping, Farissma
出版: (2017) -
Kecerdasan emosi pelajar dan aktiviti pemupukan kecerdasan emosi dalam bilik darjah /
由: Maputra, Yantri -
Pola Masalah, Kecerdasan Emosi Pelajar dan Hubungannya dengan Pencapaian Akademik di Sekolah Menengah
由: Chin, Mei Keong
出版: (2007)