Analisis masa dalam aspek pengajaran pendidikan jasmani dalam kalangan guru opsyen dan guru bukan opsyen di sekolah menengah di Malaysia
Kajian ini bertujuan untuk mengenalpasti perbezaan masa pengajaran kelas Pendidikan Jasmani (PJ) guru opsyen dan bukan opsyen di sekolah menengah. Sebanyak 10 buah sekolah dan 60 orang guru telah dipilih secara rawak untuk menjadi respondan dalam kajian ini. Penyelidik telah menggunakan Borang Penil...
Saved in:
Main Author: | Alauddin, Siti Zarifah |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2013
|
Subjects: | |
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/39322/1/FPP%202013%206R.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kesediaan bakal guru Pendidikan Jasmani terhadap pengetahuan dan kefahaman berdasarkan model standard guru Malaysia /
by: Junaidy Mohamad Hashim -
Tahap penerapan kemahiran pemikiran Sejarah guru bukan opsyen /
by: Juriah Tahir -
Penilaian program intervensi tambah opsyen (PITO) dalam kalangan guru Sejarah bukan opsyen di sekolah menengah
by: Mohd Norlizam Mohd Razali
Published: (2017) -
Kualiti pengajaran guru pendidikan jasmani daripada perspektif pelajar sekolah menengah /
by: Hapidah Ab Razak
Published: (2017) -
Perkaitan antara pengurusan masa dengan tekanan pekerjaan di kalangan guru besar /
by: Wong, Fook Hin
Published: (2000)