Analisis masa dalam aspek pengajaran pendidikan jasmani dalam kalangan guru opsyen dan guru bukan opsyen di sekolah menengah di Malaysia
Kajian ini bertujuan untuk mengenalpasti perbezaan masa pengajaran kelas Pendidikan Jasmani (PJ) guru opsyen dan bukan opsyen di sekolah menengah. Sebanyak 10 buah sekolah dan 60 orang guru telah dipilih secara rawak untuk menjadi respondan dalam kajian ini. Penyelidik telah menggunakan Borang Penil...
Saved in:
主要作者: | Alauddin, Siti Zarifah |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
2013
|
主題: | |
在線閱讀: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/39322/1/FPP%202013%206R.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kesediaan bakal guru Pendidikan Jasmani terhadap pengetahuan dan kefahaman berdasarkan model standard guru Malaysia /
由: Junaidy Mohamad Hashim -
Tahap penerapan kemahiran pemikiran Sejarah guru bukan opsyen /
由: Juriah Tahir -
Penilaian program intervensi tambah opsyen (PITO) dalam kalangan guru Sejarah bukan opsyen di sekolah menengah
由: Mohd Norlizam Mohd Razali
出版: (2017) -
Kualiti pengajaran guru pendidikan jasmani daripada perspektif pelajar sekolah menengah /
由: Hapidah Ab Razak
出版: (2017) -
Perkaitan antara pengurusan masa dengan tekanan pekerjaan di kalangan guru besar /
由: Wong, Fook Hin
出版: (2000)