Faktor komunikator dalam pencarian dan perkongsian maklumat produk makanan halal dalam kalangan keluarga Islam
Keperluan maklumat merupakan keperluan kognitif bagi setiap individu dalam keluarga. Aktiviti pencarian maklumat merupakan perkara asas dalam perkongsian maklumat terutama dalam konteks kecelaruan maklumat produk halal di pasaran. Kajian ini menumpukan kepada faktor perilaku pencarian dan perkongsia...
Saved in:
Main Author: | Yusoff, Siti Zanariah |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2014
|
Subjects: | |
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/39668/1/FBMK%202014%2014RR.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Hubungan antara pengetahuan pengguna Islam terhadap kewibawaan Jakim dan pola pencarian maklumat dalam talian dengan gelagat pembelian makanan halal
by: Abdul Rahman, Nur Ruqaiyah
Published: (2018) -
Penggunaan teknologi authentikasi halal dalam verifikasi produk makanan menurut perspektif hukum Islam /
by: Afiqah Salahudin
Published: (2017) -
Faktor pemilihan makanan halal dalam kalangan pengguna Muslim Singapura /
by: Nurzafeerah Zakaria
Published: (2016) -
Pemalsuan produk halal di Malaysia : analisis dari tahun 2007 hingga 2016 /
by: Aisyah Faizah Zaki
Published: (2018) -
Penggunaan sumber haiwan dalam penghasilan produk halal di Malaysia
by: Mohd Salleh, Mohd Mahyeddin
Published: (2016)