Hubungan antara latar belakang dan persepsi murid terhadap pembelajaran bermodular dan keyakinan dalam melaksanakan aktiviti amali mata pelajaran vokasional
Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti hubungan persepsi terhadap pembelajaran bermodul dan persekitaran dengan pencapaian murid dan keyakinan melaksanakan aktiviti amali 211 murid Mata Pelajaran Vokasional. Responden kajian dipilih menggunakan sampel berkelompok. Statistik deskriptif, analisis k...
Saved in:
主要作者: | Abdullah, Suhaila |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
2013
|
主題: | |
在線閱讀: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/39993/1/FPP%202013%2027R.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kesediaan guru mata pelajaran aliran vokasional melaksanakan Program School Enterprise di sekolah menengah teknik di zon selatan, Malaysia
由: Khalid, Nurul Izzati
出版: (2013) -
Penilaian pelaksanaan Mata Pelajaran Vokasional - Landskap dan Nurseri (MPV-LN) di peringkat sekolah menengah di Semenanjung Malaysia /
由: Gunasegaran Raman
出版: (2014) -
Hubungan minat dan penglibatan pelajar dalam kerja amali dengan pencapaian mata pelajaran pengeluaran tanaman
由: Salleh, Aniesah
出版: (2010) -
Pelaksanaan mata pelajaran vokasional dan kesannya terhadap kemahiran kebolehpasaran pelajar
由: Apparao, Prakas Rao
出版: (2014) -
Komitmen pentadbiran Sekolah Menengah Vokasional/Teknik dan corak pengurusan Jabatan Pendidikan Teknikal : satu kajian /
由: Zaleha Abdullah
出版: (1998)