Faktor mempengaruhi peningkatan keinginan pengguna internet untuk menggunakan e-dagang
Penyelidikan ini dijalankan bagi mengenal pasti faktor yang mempengaruhi peningkatan keinginan pengguna Internet untuk menggunakan e-dagang. Terdapat empat objektif khusus untuk kajian ini iaitu untuk mengenal pasti (1) pola penggunaan e-dagang dalam kalangan pengguna Internet, (2) enam faktor (keb...
Saved in:
主要作者: | Mohd Rawi, Ahmad Syahrul Haniff |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English |
出版: |
2012
|
主题: | |
在线阅读: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/48677/1/FBMK%202012%2034R.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Pola penggunaan internet di kalangan pengguna di Perpustakaan Tun Seri Lanang Universiti Kebangsaan Malaysia /
由: Yahya bin Apong, Haji
出版: (1999) -
A survey study of Malaysian internet users /
由: Kadam, Praveen
出版: (2004) -
Learning customers purchasing behaviour through online games /
由: Ghasemi, Mohammad Sadegh
出版: (2010) -
Determinants of internet usage among the students : a case study of Mashhad, Iran /
由: Nasrabadi, Raheleh
出版: (2011) -
A model for measuring the internet banking interface quality
由: Siddig, Mahgoub Elradi Ahmed
出版: (2018)