Faktor peramal akan sikap guru terhadap penggunaan teknologi maklumat dan komunikasi dalam pengajaran dan pembelajaran di sekolah menengah Selangor, Malaysia
Penggunaan Teknologi Maklumat dan Komunikasi (TMK) dalam bidang pendidikan negara merupakan pemangkin dalam usaha kerajaan mewujudkan pendidikan bertaraf dunia. Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti hubungan antara faktor kompetensi TMK, sokongan sekolah, akses kepada sumber, amalan TMK sekolah...
Saved in:
Main Author: | Ismail, Rohayati |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2013
|
Subjects: | |
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/48754/1/FPP%202013%2062R.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Penggunaan teknologi maklumat dan komunikasi (TMK) dalam pengajaran bahasa Cina di Sekolah Menengah Lembah Klang /
by: Lee, Chwee Eng -
Status dan faktor pengintegrasian teknologi maklumat dan komunikasi dalam pengajaran dan pembelajaran di sekolah rendah
by: T Mohamed, Norsidah
Published: (2012) -
Sikap, kemahiran dan halangan dalam penggunaan teknologi maklumat dan komunikasi bagi pengajaran Bahasa Tamil di sekolah menengah di Selangor, Malaysia
by: Ambikapathy, Alagesan
Published: (2012) -
Majlis Agama Islam Negeri: Suatu kajian terhadap keberkesanan penggunaan teknologi maklumat dan komunikasi (ICT) dalam meningkatkan produktiviti pengurusan
by: Norfazida, Abdul Rashid
Published: (2014) -
Penggunaan teknologi maklumat dan komunikasi (ICT) di antara sekolah menengah dengan pejabat pendidikan daerah Batang Padang, Perak /
by: Shaharuddin Mohd Daud
Published: (2002)