Amalan kepemimpinan pengajaran dan transformasional pengetua serta hubungannya dengan ciri sekolah menengah harian berprestasi tinggi di Pahang
Bagi menghadapi cabaran menyediakan pendidikan berkualiti bertaraf antarabangsa kepada semua murid, Kementerian Pendidikan Malaysia telah meletakkan agenda memperkasakan kepemimpinan pengetua sebagai keutamaan. Keyakinan kepemimpinan negara dan masyarakat terhadap pembentukan ciri-ciri sekolah berpr...
Saved in:
Main Author: | Baharuddin, Aniza |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2015
|
Subjects: | |
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/59850/1/FPP%202015%2059IR.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kepemimpinan transformasional pengetua di sebuah sekolah menengah berprestasi tinggi di Hulu Selangor, Selangor /
by: Serina Jaafar
Published: (2008) -
Kepemimpinan pengetua dan pengurusan strategik di sekolah berprestasi tinggi, Negeri Sembilan /
by: Md Sa'at Atan
Published: (2010) -
Gaya kepemimpinan transformasional pengetua dan hubungannya dengan kepuasan kerja guru di sebuah sekolah dalam daerah Maran Pahang /
by: Mohd Aziz Saad
Published: (2008) -
Gaya kepemimpinan pengetua wanita dan tahap stress guru di sebuah sekolah menengah, Pahang /
by: Zarapi Mat Yacob
Published: (2010) -
Kepemimpinan transformasional pengetua dan keberkesanan sekolah di sebuah sekolah Daerah Kudat, Sabah /
by: Mohd. Khuraini Khuzaimah
Published: (2009)