Perkaitan kesesuaian jenaka dalam komunikasi instruksional dengan pembelajaran pelajar di sebuah universiti awam
Jenaka merupakan elemen yang sering digunakan semasa komunikasi instruksional. Kekurangan elemen yang mampu membuat pelajar terhibur juga memberi impak kepada ketidakupayaan pelajar untuk mengekalkan fokus kepada pembelajaran. Objektif yang ingin dicapai daripada kajian ini adalah mengenal pasti tah...
Saved in:
Main Author: | Mohd Zaharim, Mohd Ziyad Afiq |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2015
|
Subjects: | |
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/60373/1/FBMK%202015%2063IR.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Satu kajian kebiasaan belajar di kalangan pelajar dalam Tingkatan Empat di sebuah sekolah menengah kebangsaan /
by: Azimah Ambrose Abdul Molok
Published: (1988) -
Pengajaran bahasa Arab komunikasi di ITM : masalah dan penyelesaiannya /
by: Abdul Hadi Mohd. Salleh
Published: (1998) -
The importance of health care among voice student / Josua Eleazar Jalani
by: Jalani, Josua Eleazar
Published: (2014) -
Penggunaan Facebook Page sebagai faktor perantara bagi perkaitan halangan komunikasi dengan pencapaian kerja dalam organisasi
by: Abdul Aziz, Ahlam
Published: (2015) -
Gaya pembelajaran pelajar sains tingkatan 4 di sebuah sekolah berasrama penuh : satu kajian kes /
by: Thilaga Valli P. Sivagnanam
Published: (2004)