Kesan pendekatan penyebatian terhadap pemerolehan dan disposisi pemikiran kritis serta persepsi pembelajaran dalam lukisan kejuruteraan
Pengajaran Lukisan Kejuruteraan (LK) yang hanya tertumpu kepada penguasaan konsep dan teknik melukis tanpa melatih pelajar memanipulasi dan mengintegrasi konsep dan teknik yang dipelajari menghalang penerapan kemahiran berfikir secara kritis dan kreatif melalui subjek ini berlaku. Sehubungan itu...
Saved in:
主要作者: | Mohd Darby, Norazlinda |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English |
出版: |
2017
|
主题: | |
在线阅读: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/67893/1/FPP%202017%2039%20IR%20.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Hubungan antara disposisi pemikiran kritis dengan sikap, persepsi dan efikasi secara pengajaran koperatif dalam kalangan guru pendidikan khas integrasi
由: Kuppusamy, Suresh Kumar
出版: (2016) -
Kesan Penggunaan Pendekatan Kemahiran Berfikir Secara Penyebatian Sepenuh Terhadap Pencapaian Penulisan Karangan
由: Ab. Ghani, Kamariah
出版: (2002) -
Penerokaan ciri-ciri psikometrik instrumen pentaksiran pemikiran kritis Malaysia (IPPKM) dan model pemikiran kritis Malaysia /
由: Akbariah Mohd. Mahdzir
出版: (2009) -
Penghasilan modul pembelajaran lukisan kejuruteraan berbantukan komputer
由: Ahmad Razali, Nazamuddin
出版: (2003) -
Hubungan antara kecenderungan pemikiran kritis, dan persekitaran pembelajaran kemahiran hidup bersepadu dengan tahap pemikiran kritis murid tingkatan dua
由: Mohd Rosdi, Mohd Fadzli
出版: (2016)