Penghasilan idea projek, soalan pendorong, perancangan pentaksiran dan kesannya terhadap kefahaman guru kolej vokasional mengenai pembelajaran berasaskan projek
Pembelajaran Berasaskan Projek (PBP) merupakan satu kaedah pengajaran yang disarankan oleh Kementerian Pelajaran Malaysia dalam Pelan Pembangunan Pendidikan Malaysia (2013) bagi meningkatkan keberhasilan dan minat pelajar. PBP dapat meningkatkan pelbagai kemahiran pelajar serta merupakan pembelajara...
Saved in:
Main Author: | Musa, Lailatul Hazzlina |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/70731/1/FPP%202017%2020%20-%20IR.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Faktor yang mempengaruhi pelaksanaan pembelajaran berasaskan projek dalam kalangan guru Kolej Vokasional
by: Abd Aziz, Rafedah
Published: (2020) -
Pemboleh proses penyediaan perancangan projek pembinaan /
by: Norhanim Zakaria
Published: (2011) -
Peranan pegawai latihan vokasional sebagai pengurus projek dalam memperkasakan pogram TVET /
by: Fadzilah Hamzah
Published: (2016) -
Masalah penyiasatan tapak dan kesannya terhadap perancangan projek
by: Rashib, Rahmat
Published: (2003) -
Komitmen Peserta Terhadap Projek Pasar Tani di Negeri Selangor Darul Ehsan dan Wilayah Persekutuan
by: Saimin, Sahbani
Published: (1991)