Sokongan budaya pembaikan sekolah dan kebolehterimaan guru kemahiran hidup bersepadu pertanian terhadap amalan penaksiran untuk pembelajaran pendidikan teknik dan vokasional
Amalan Penaksiran untuk Pembelajaran adalah penting dalam bidang Pendidikan Teknik dan Vokasional (PTV) yang memberi penekanan kepada penaksiran kompetensi murid. Amalan ini juga menjadi salah satu fungsi utama bagi Pentaksiran Berasaskan Sekolah (PBS) yang diperluaskan kepada semua mata pelajaran p...
Saved in:
主要作者: | How, Shwu Pyng |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
2017
|
主題: | |
在線閱讀: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/76270/1/FPP%202018%2033%20-%20IR.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Penilaian berasaskan sekolah bagi mata pelajaran kemahiran hidup bersepadu pada masa depan : jangkaan pakar /
由: Rohayah Ishak
出版: (2007) -
Hubungan kesediaan, penerimaan, pengoperasian dan keprihatinan guru kemahiran hidup bersepadu pertanian dengan amalan pentaksiran berasaskan sekolah
由: Jaba, Salmiah
出版: (2013) -
Penilaian program mata pelajaran Vokasional (MPV) bagi bidang pertanian di sekolah menengah harian di semenanjung Malaysia /
由: Mohd. Nordin Abu Bakar
出版: (2011) -
Kesediaan, penerimaan dan pengoperasian guru kemahiran hidup bersepadu terhadap amalan pentaksiran berasaskan sekolah
由: Kassim, Mohd Khairi
出版: (2018) -
Penilaian buku teks geografi tingkatan satu kurikulum bersepadu sekolah menengah /
由: Kartini Baharun
出版: (1991)