Hubungan keselarasan individu-persekitaran dengan penyesuaian, kepuasan dan pencapaian akademik pelajar kurang upaya pendengaran di Politeknik
Peranan keselarasan individu-persekitaran (P-E Fit) dalam meramal pencapaian akademik pelajar kurang upaya pendengaran (KUP) di pengajian peringkat tertiari, khususnya di Malaysia agak kurang diberi perhatian berbanding kajian yang sama ke atas pelajar bukan KUP. Penyesuaian turut memainkan peran...
Saved in:
主要作者: | Azizan, Che' Rozaniza |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
2018
|
主題: | |
在線閱讀: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/77505/1/FPP%202019%201%20ir.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Program intervensi dalam peningkatan kemahiran pendengaran dan pertuturan murid-murid bermasalah pendengaran /
由: Ong, Yoke Teng
出版: (2004) -
Pelajar kurang upaya pendengaran : keperluan pendidikan vokasional /
由: Nooraini Hassan
出版: (1999) -
Faktor-faktor yang mempengaruhi pencapaian matematik murid berkeperluan khas kurang upaya pendengaran /
由: Liong, Kon Thai -
Penglibatan murid bermasalah pendengaran dalam akticiti pengajaran dan pembelajaran di bilik darjah /
由: Syamsinar Abdul Jabar -
Amalan penggunaan buku teks dalam proses pengajaran dan pembelajaran murid masalah pendengaran /
由: Fatimatulzahrah Othman