Kesan kaedah pembelajaran koperatif jigsaw II terhadap pencapaian pembelajaran gaya bahasa teks puisi tradisional dalam kalangan pelajar Kolej Vokasional
Isu yang sentiasa dibangkitkan dalam pembelajaran Kesusasteraan Melayu ialah mengenai masalah untuk memahami teks sastera di samping persekitaran pembelajaran yang kurang memberangsangkan. Selain itu, masalah guru-guru yang masih kurang pengetahuan mengenai tahap pelaksanaan teknik Jigsaw II meny...
Saved in:
Main Author: | Diyazid, Nur Syaza Farha |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2019
|
Subjects: | |
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/77533/1/FPP%202019%208%20ir.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Faktor yang mempengaruhi pelaksanaan pembelajaran berasaskan projek dalam kalangan guru Kolej Vokasional
by: Abd Aziz, Rafedah
Published: (2020) -
Hubungan antara latar belakang dan persepsi murid terhadap pembelajaran bermodular dan keyakinan dalam melaksanakan aktiviti amali mata pelajaran vokasional
by: Abdullah, Suhaila
Published: (2013) -
Penilaian pelaksanaan Mata Pelajaran Vokasional - Landskap dan Nurseri (MPV-LN) di peringkat sekolah menengah di Semenanjung Malaysia /
by: Gunasegaran Raman
Published: (2014) -
Kesediaan guru mata pelajaran aliran vokasional melaksanakan Program School Enterprise di sekolah menengah teknik di zon selatan, Malaysia
by: Khalid, Nurul Izzati
Published: (2013) -
Pengalaman pembelajaran, perancangan dan eksplorasi kerjaya, efikasi kendiri, ekspektasi hasil dan matlamat dengan kepastian kerjaya pelajar kolej vokasional
by: Mohamed, Aslina
Published: (2022)