Strategi pemasaran buku ilmiah berbahasa Melayu di Malaysia
Buku ilmiah berbahasa Melayu mempunyai peranan penting sebagai medium penyampaian ilmu melalui penggunaan bahasa tulisan yang dapat dibaca oleh masyarakat. Namun penerbitan buku ilmiah berbahasa Melayu kurang diberi perhatian dan sukar menjadi pilihan sebagai bahan rujukan oleh golongan sasaran beri...
Saved in:
主要作者: | Mohd Asri, Nurul Fadzlin |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English |
出版: |
2018
|
主题: | |
在线阅读: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/83392/1/FBMK%202018%2084%20-%20ir.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Pemasaran buku ilmiah di Malaysia : kajian kes Pusat Penerbitan Universiti (UPENA) Universiti Teknologi Mara /
由: Ridzuan Ahmad@Awang
出版: (2010) -
Penerbitan dan pengedaran buku-buku sekolah di Malaysia : kajian terhadap amalan, permasalahan, dan penyelesaian /
由: Zainora Muhamad
出版: (2003) -
Pengurusan peruncitan kedai buku dan impaknya terhadap pemasaran buku di Malaysia /
由: Siti Zabeha Ibrahim
出版: (1999) -
Pemasaran, penjualan dan pengedaran buku dalam talian di Malaysia /
由: Tang, Mui Joo
出版: (2009) -
A study of the preschool book market in the Petaling Jaya area /
由: Lee, Kum Chee
出版: (1985)