Tanggapan sebagai perantara antara faktor penerimaan Facebook dengan penglibatan pengguna dalam proses pencarian maklumat pelancongan cuti-cuti 1Malaysia
Penerimaan media sosial Facebook dalam proses pencarian maklumat pelancongan dalam kalangan pengguna berkaitan isu tanggapan masih menjadi isu sehingga kini. Kajian ini bertujuan membangunkan konstruk tanggapan dari perspektif pengguna dan mengenalpasti pengaruh tanggapan terhadap proses pencarian m...
Saved in:
主要作者: | A. Manap, Khairulhilmi |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
2019
|
主題: | |
在線閱讀: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/85389/1/FBMK%202020%2027%20IR.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Assessment of "Cuti-Cuti Malaysia" as an Advertising Campaign Among Residents in Peninsular Malaysia
由: Ibrahim, Norhizaliney
出版: (2006) -
Penggunaan Facebook Page sebagai faktor perantara bagi perkaitan halangan komunikasi dengan pencapaian kerja dalam organisasi
由: Abdul Aziz, Ahlam
出版: (2015) -
Laporan program cuti sabatikal : 1hb Oktober 2009 hingga 30hb Jun 2010 /
由: Tilakavati karupaiah
出版: (2010) -
Facebook and social capital : an examination of Malaysian undergraduate in University of Malaya /
由: Mavi, Samira Rahimi
出版: (2012) -
Perceived self-efficacy of information seeking practice through Facebook /
由: Giade, Musa Ya`u
出版: (2017)