Imej korporat Telekom Malaysia Berhad : satu kajian terhadap kepuasan pelanggan dan kualiti perkhidmatan
Pada amnya, kajian ini bertujuan untuk mengenalpasti imej korporat Telekom Malaysia yang bertindak sebagai peneraj u utama dalam sistem telekomunikasi di Malaysia. Secara khususnya, kajian ini turnt meneliti persepsi pelanggan telefon talian tetap terhadap imej korporat T elekom dari perspektif k...
Saved in:
主要作者: | Abdullah, Zulhamri |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English Malay |
出版: |
2000
|
主題: | |
在線閱讀: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/8749/1/FBMK_2000_2%20IR.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Tahap kualiti perkhidmatan pelanggan : kajian kes Tabung Haji Negeri Selangor /
由: Mohd Norber Kassim
出版: (2005) -
Kajian persepsi kesedaran dan kepuasan orang ramai terhadap Program Hari Khas JPA bersama pelanggan anjuran Jabatan Perkhidmatan Awam Malaysia /
由: Aslina Arshad
出版: (2008) -
Satu analisis mengenai kualiti perkhidmatan di Jabatan Imigresen Malaysia /
由: Nur Masliza Muda
出版: (2005) -
Impak pengurusan aduan dan kualiti perkhidmatan ke atas imej organisasi di perpustakaan institusi pengajian tinggi awam (IPTA) Malaysia /
由: Tan, Pei Kian -
Telekom Malaysia Berhad a study on customer satisfaction through door to door sales activity / Zuraini Ismail
由: Ismail, Zuraini
出版: (2000)