Imej korporat Telekom Malaysia Berhad : satu kajian terhadap kepuasan pelanggan dan kualiti perkhidmatan
Pada amnya, kajian ini bertujuan untuk mengenalpasti imej korporat Telekom Malaysia yang bertindak sebagai peneraj u utama dalam sistem telekomunikasi di Malaysia. Secara khususnya, kajian ini turnt meneliti persepsi pelanggan telefon talian tetap terhadap imej korporat T elekom dari perspektif k...
Saved in:
Main Author: | Abdullah, Zulhamri |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English Malay |
Published: |
2000
|
Subjects: | |
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/8749/1/FBMK_2000_2%20IR.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Tahap kualiti perkhidmatan pelanggan : kajian kes Tabung Haji Negeri Selangor /
by: Mohd Norber Kassim
Published: (2005) -
Kajian persepsi kesedaran dan kepuasan orang ramai terhadap Program Hari Khas JPA bersama pelanggan anjuran Jabatan Perkhidmatan Awam Malaysia /
by: Aslina Arshad
Published: (2008) -
Satu analisis mengenai kualiti perkhidmatan di Jabatan Imigresen Malaysia /
by: Nur Masliza Muda
Published: (2005) -
Impak pengurusan aduan dan kualiti perkhidmatan ke atas imej organisasi di perpustakaan institusi pengajian tinggi awam (IPTA) Malaysia /
by: Tan, Pei Kian -
Telekom Malaysia Berhad a study on customer satisfaction through door to door sales activity / Zuraini Ismail
by: Ismail, Zuraini
Published: (2000)