Faktor peramal persekitaran pembelajaran secara konstruktivisme dalam kalangan guru bidang sains dan teknologi sekolah menengah kebangsaan kawasan Lembah Klang, Malaysia
Tujuan kajian ini dijalankan adalah untuk mengenal pasti sejauh manakah wujudnya persekitaran pembelajaran secara konstruktivisme dalam kalangan Guru Bidang Sains dan Teknologi sekolah menengah kebangsaan kawasan Lembah Klang. Seterusnya, kajian ini turut mengenal pasti sejauh manakah hubungan d...
Saved in:
Main Author: | Lo, Yoon Mee |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2020
|
Subjects: | |
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/90761/1/FPP%202020%2024%20-%20IR.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Persekitaran Pembelajaran Secara Konstruktivisme untuk Mata Pelajaran Teknologi Maklumat dan Komunikasi di Sekolah-Sekolah Menengah Kebangsaan Kawasan Lembah Klang
by: Lo, Yoon Mee
Published: (2007) -
Pelaksanaan pendekatan konstruktivisme dalam PPSMI /
by: Norazilawati Abdullah
Published: (2010) -
Pelaksanaan pendekatan konstruktivisme dalam proses pengajaran bahasa Tamil di sekolah menengah daerah Kuala Muda negeri Kedah /
by: Ponnuduraj K. Marimuthu
Published: (2014) -
Applying constructivist's learning theory in understanding year four children's concept of multiplication /
by: Adora binti Abdullah
Published: (2016) -
Persepsi pelajar tingkatan empat terhadap amalan pendekatan pembelajaran konstruktivisme dalam mata pelajaran Prinsip Perakaunan di dua buah sekolah menengah /
by: Zamri Haji Sulaiman
Published: (2004)