Penggunaan kata nama dalam penjenamaan produk makanan dan minuman di Malaysia
Penggunaan bahasa dalam bidang pemiagaan khasnya dalam proses penjenamaan produk serta nama syarikat amat dititikberatkan oleh setiap peniaga. Bahasa memainkan peranan yang sangat penting kepada pengusaha makanan dan minuman agar pengguna dapat memahami mesej yang ingin disampaikan oleh peniaga....
Saved in:
主要作者: | Wahidon, Muhamad Nur Firdaus |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English |
出版: |
2015
|
主题: | |
在线阅读: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/91187/1/FBMK%202015%2076%20-%20IR%20.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
The celebrity endorser effects : an examination of source characteristics on brand image building for consumer goods products
由: Phang, Ing
出版: (2001) -
Consumer evaluation of brand extensions
由: Ning, Jessie Ting Ay
出版: (2000) -
The interplay between product concept and brand personality : effects on inferences and brand extensions /
由: Kum, Doreen
出版: (2003) -
Explicating meanings of counterfeit branded fashion goods consumption through phenomenological lens among young adult consumers
由: Rosely, Nurhidayah
出版: (2021) -
Factors affecting private label brand purchases /
由: Helen Dharmaraj
出版: (2007)