Keberkesanan Pelaksanaan Program Kemahiran Hidup di Sekolah-Sekolah Menengah di Malaysia Berdasarkan Model Penilaian Konteks, Input, Proses dan Produk
Tujuan kajian ini ialah untuk menilai keberkesanan pelaksanaan program Kemahiran Hidup berdasarkan model penilaian KIPP (Konteks, Input, Proses dan Produk) oleh Stufflebeam (1971). Dalam kajian ini, keberkesanan pelaksanaan Kemahiran Hidup dinilai dari segi (1) dimensi konteks (kerelevanan objek...
Saved in:
主要作者: | Yahaya, Azizi |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English Malay |
出版: |
1999
|
主題: | |
在線閱讀: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/9156/1/FPP_1999_45_A.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Pelaksanaan kurikulum bahasa Aceh di Sekolah Menengah Pertama (SMP) berdasarkan model konteks, input, proses dan produk
由: Razali, ,
出版: (2017) -
Kesediaan guru-guru kemahiran hidup terhadap pengajaran komponen teras kemahiran hidup di sekolah-sekolah menengah negeri Selangor Darul Ehsan /
由: Saharudin Suhadi
出版: (1996) -
Pengurusan kewangan bengkel kemahiran hidup di sekolah menengah di Ipoh /
由: Jamilah Ujang
出版: (2003) -
Tahap penguasaan kemahiran proses sains dalam kalangan murid sekolah rendah /
由: Manoharan Arunasalam
出版: (2009) -
Penilaian terhadap kualiti buku teks kemahiran hidup Tahun 4 : tumpuan kepada guru-guru Sekolah Jenis Kebangsaan Tamil di Wilayah Persekutuan, Kuala Lumpur /
由: M. Selvarajah Manikam
出版: (2010)