Keberkesanan Pelaksanaan Program Kemahiran Hidup di Sekolah-Sekolah Menengah di Malaysia Berdasarkan Model Penilaian Konteks, Input, Proses dan Produk
Tujuan kajian ini ialah untuk menilai keberkesanan pelaksanaan program Kemahiran Hidup berdasarkan model penilaian KIPP (Konteks, Input, Proses dan Produk) oleh Stufflebeam (1971). Dalam kajian ini, keberkesanan pelaksanaan Kemahiran Hidup dinilai dari segi (1) dimensi konteks (kerelevanan objek...
Saved in:
Main Author: | Yahaya, Azizi |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English Malay |
Published: |
1999
|
Subjects: | |
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/9156/1/FPP_1999_45_A.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Pelaksanaan kurikulum bahasa Aceh di Sekolah Menengah Pertama (SMP) berdasarkan model konteks, input, proses dan produk
by: Razali, ,
Published: (2017) -
Kesediaan guru-guru kemahiran hidup terhadap pengajaran komponen teras kemahiran hidup di sekolah-sekolah menengah negeri Selangor Darul Ehsan /
by: Saharudin Suhadi
Published: (1996) -
Pengurusan kewangan bengkel kemahiran hidup di sekolah menengah di Ipoh /
by: Jamilah Ujang
Published: (2003) -
Tahap penguasaan kemahiran proses sains dalam kalangan murid sekolah rendah /
by: Manoharan Arunasalam
Published: (2009) -
Penilaian terhadap kualiti buku teks kemahiran hidup Tahun 4 : tumpuan kepada guru-guru Sekolah Jenis Kebangsaan Tamil di Wilayah Persekutuan, Kuala Lumpur /
by: M. Selvarajah Manikam
Published: (2010)