Keberkesanan Pelaksanaan Program Kemahiran Hidup di Sekolah-Sekolah Menengah di Malaysia Berdasarkan Model Penilaian Konteks, Input, Proses dan Produk

Tujuan kajian ini ialah untuk menilai keberkesanan pelaksanaan program Kemahiran Hidup berdasarkan model penilaian KIPP (Konteks, Input, Proses dan Produk) oleh Stufflebeam (1971). Dalam kajian ini, keberkesanan pelaksanaan Kemahiran Hidup dinilai dari segi (1) dimensi konteks (kerelevanan objek...

全面介紹

Saved in:
書目詳細資料
主要作者: Yahaya, Azizi
格式: Thesis
語言:English
Malay
出版: 1999
主題:
在線閱讀:http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/9156/1/FPP_1999_45_A.pdf
標簽: 添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!