Keberkesanan Pelaksanaan Program Kemahiran Hidup di Sekolah-Sekolah Menengah di Malaysia Berdasarkan Model Penilaian Konteks, Input, Proses dan Produk
Tujuan kajian ini ialah untuk menilai keberkesanan pelaksanaan program Kemahiran Hidup berdasarkan model penilaian KIPP (Konteks, Input, Proses dan Produk) oleh Stufflebeam (1971). Dalam kajian ini, keberkesanan pelaksanaan Kemahiran Hidup dinilai dari segi (1) dimensi konteks (kerelevanan objek...
Saved in:
主要作者: | |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English Malay |
出版: |
1999
|
主題: | |
在線閱讀: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/9156/1/FPP_1999_45_A.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|