Masa Pembelajaran Akademik dan Pencapaian Pelajar Pelbagai Kategori Keaktifan dalam Pendidikan Jasmani
Pelajar perlu menguasai rnasa pembelajaran akademik di dalam proses pengajaran dan pembelajaran untuk memperoleh pencapaian akademik dalam Pendidikan Jasmani. Justeru itu, kajian ini ialah untuk menentukan sejauh mana hubungan masa pernbelajaran akademik dan tahap keaktifan pelajar dalam bidang s...
Saved in:
Main Author: | Jani, Julismah |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English Malay |
Published: |
2000
|
Subjects: | |
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/9204/1/FPP_2000_13_IR.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Kualiti Masa Pembelajaran Akademik dalam Pendidikan Jasmani: Kajian Kes di Sekolah Menengah Daerah Hulu Langat, Selangor
by: Jani, Julismah
Published: (1994) -
Hubungan masa pembelajaran akademik dan pencapaian kemahiran dalam pendidikan jasmani (IR)
by: Mohd Saipi Halidin
Published: (2008) -
Keberkesanan pendidikan jasmani 80 minit sekali seminggu dalam meningkatkan tahap kecergasan fizikal berlandaskan kesihatan pelajar-pelajar pempuan tingkatan empat /
by: Malathi Balakrishnan
Published: (2003) -
Kualiti pengajaran guru pendidikan jasmani daripada perspektif pelajar sekolah menengah /
by: Hapidah Ab Razak
Published: (2017) -
Pelaksanaan kurikulum pendidikan jasmani oleh guru Tingkatan Satu /
by: Munira Mohsin
Published: (2010)