Persepsi Guru Besar dan Guru Terhadap Pencapaian Objektif Kurikulum Bersepadu Sekolah Rendah di Kalangan Murid Bermasalah Pendengaran
Pendidikan khas merupakan pendidikan yang disediakan untuk pelajar yang bermasalah pendengaran, penglihatan dan pembelajaran melalui sekolah khas, program inklusif dan program percantuman. Keputusan Ujian Penilaian Sekolah Rendah (UPSR) pelajar bermasalah pendengaran dalam program percantuman pe...
Saved in:
Main Author: | Karuppannan, Gunasegaran |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English Malay |
Published: |
2003
|
Subjects: | |
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/9388/1/FPP_2003_22.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Program intervensi dalam peningkatan kemahiran pendengaran dan pertuturan murid-murid bermasalah pendengaran /
by: Ong, Yoke Teng
Published: (2004) -
Pengajian Al-Quran dalam kalangan murid-murid bermasalah pendengaran : kajian di Sekolah Menengah Kebangsaan Temerloh Jaya, Temerloh, Pahang /
by: Nor 'Aziah Mohd Daud
Published: (2016) -
Impak kepekakan terhadap perkembangan murid bermasalah pendengaran : implikasi kepada keperluan sistem sokongan /
by: Ardzulyna Anal -
Pembangunan modul pembelajaran seni reka grafik berasaskan teknologi dan gaya pembelajaran pelajar bermasalah pendengaran /
by: Zainuddin Ibrahim
Published: (2017) -
Penggunaan alat bantu dengar dalam mempertingkatkan pertuturan bahasa kanak-kanak bermasalah pendengaran /
by: Hamzah Osman
Published: (2002)