Persepsi Guru Besar dan Guru Terhadap Pencapaian Objektif Kurikulum Bersepadu Sekolah Rendah di Kalangan Murid Bermasalah Pendengaran
Pendidikan khas merupakan pendidikan yang disediakan untuk pelajar yang bermasalah pendengaran, penglihatan dan pembelajaran melalui sekolah khas, program inklusif dan program percantuman. Keputusan Ujian Penilaian Sekolah Rendah (UPSR) pelajar bermasalah pendengaran dalam program percantuman pe...
Saved in:
主要作者: | Karuppannan, Gunasegaran |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English Malay |
出版: |
2003
|
主题: | |
在线阅读: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/9388/1/FPP_2003_22.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
相似书籍
-
Program intervensi dalam peningkatan kemahiran pendengaran dan pertuturan murid-murid bermasalah pendengaran /
由: Ong, Yoke Teng
出版: (2004) -
Pengajian Al-Quran dalam kalangan murid-murid bermasalah pendengaran : kajian di Sekolah Menengah Kebangsaan Temerloh Jaya, Temerloh, Pahang /
由: Nor 'Aziah Mohd Daud
出版: (2016) -
Impak kepekakan terhadap perkembangan murid bermasalah pendengaran : implikasi kepada keperluan sistem sokongan /
由: Ardzulyna Anal -
Pembangunan modul pembelajaran seni reka grafik berasaskan teknologi dan gaya pembelajaran pelajar bermasalah pendengaran /
由: Zainuddin Ibrahim
出版: (2017) -
Penggunaan alat bantu dengar dalam mempertingkatkan pertuturan bahasa kanak-kanak bermasalah pendengaran /
由: Hamzah Osman
出版: (2002)