Kesan penggunaan kaedah penyelesaian masalah POLYA-7E terhadap pembelajaran tajuk pembezaan dalam Matematik Tambahan tingkatan empat di Sepang, Selangor, Malaysia
Pendidikan Matematik Tambahan adalah salah satu bidang logik yang melatih minda untuk berfikir secara kritis dan sistematik dalam menyelesaikan masalah dan membuat keputusan. Matematik Tambahan juga merupakan salah satu bidang di bawah Matematik itu sendiri. Walau bagaimanapun, terdapat kajian yang...
Saved in:
主要作者: | Muhamad Sauki, Nur Izzah |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
2021
|
主題: | |
在線閱讀: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/98395/1/FPP%202021%2037%20IR.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Interactive learning system user-interface for on-job training process / Nurul Husna Che Hasan
由: Che Hasan, Nurul Husna
出版: (2017) -
Problem analysis tool for novice programmers /
由: Azinah Mohd Zain
出版: (2005) -
Penyelesaian persamaan linear oleh tiga orang pelajar tingkatan dua /
由: Haslina Jaafar
出版: (2000) -
The discrete-event simulation (DES) model for Hospital admission and discharge process / Nik Zahirah Adilah Mohd Zaki
由: Mohd Zaki, Nik Zahirah Adilah
出版: (2019) -
A flowchart-based intelligent tutoring system model to improve students' problem-solving skills /
由: Hooshyar, Danial
出版: (2016)