Eksplorasi sistem aktiviti pembelajaran dan pemudahcaraan kanak-kanak Tabika KEMAS melalui pengintegrasian papan putih interaktif bagi penguasaan kemahiran abad ke-21
Penerimaan terhadap teknologi seperti Papan Putih Interaktif dalam sebuah sistem aktiviti perlu diberi perhatian bagi memastikan teknologi tersebut dapat dimanfaatkan dengan sebaik mungkin. Hal ini kerana setiap sistem aktiviti yang mempunyai latar belakang unik dan tersendiri merupakan asas y...
Saved in:
Main Author: | T Mohamed, Norsidah |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2020
|
Subjects: | |
Online Access: | http://psasir.upm.edu.my/id/eprint/99367/1/FPP%202021%2034%20IR.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
-
Tahap pencapaian matematik awal kanak-kanak tabika kemas di Negeri Selangor /
by: Juliana Md Yusop
Published: (2011) -
Perbandingan kualiti program antara Tabika Kemas dengan Tadika Swasta di Mukim Kajang, Selangor /
by: Khalid Johari
Published: (1998) -
Kesan sosialisasi ke atas langsangan kanak-kanak di peringkat pra-sekolah satu perbandingan antara kelas rendah (luarbandar) dan kelas menengah (bandar) /
by: Fatimah Mohammad
Published: (1978) -
Kajian keberkesanan kos program pendidikan prasekolah Kementerian Pelajaran Malaysia dan tabika Kemas di kawasan Felda Pahang /
by: Mohd. Yunus Ibrahim
Published: (2009) -
Peranan taska dan tadika dalam pembentukan peribadi kanak-kanak Islam : suatu kajian di Kuala Kangsar, Perak /
by: Asmah Ansar