The Role of Brand Equity in the Effects of Corporate Social Responsibility on Consumer Loyalty

Berdasarkan kepada andaian yang dibuat, pelanggan menuntut lebih daripada produk berkualiti tinggi atau perkhidmatan dengan harga yang rendah, dan pada masa yang sama syarikat perniagaan mencari kriteria lain untuk meningkatkan tahap kesetiaan pelanggan mereka. Based on the assumption that cons...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Almohammad, Asaad
Format: Thesis
Language:English
Published: 2010
Subjects:
Online Access:http://eprints.usm.my/23730/1/Asaad_almohammad_final.pdf
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Description
Summary:Berdasarkan kepada andaian yang dibuat, pelanggan menuntut lebih daripada produk berkualiti tinggi atau perkhidmatan dengan harga yang rendah, dan pada masa yang sama syarikat perniagaan mencari kriteria lain untuk meningkatkan tahap kesetiaan pelanggan mereka. Based on the assumption that consumers are demanding more out of organizations than high quality products or services with a low price, business firms seek for other criteria to enhance their consumers’ loyalty.