Performance Measurement System of Service Desk In a Multinational Company

Tujuan penyelidikan ini adalah untuk menyelidik sistem penilaian prestasi Service Desk di sebuah syarikat antarabangsa. Service Desk merupakan titik perhubungan tunggal untuk isu-isu berkenaan dengan informasi and infrastruktur teknologi kepada perkerja dalaman, pembekal luaran dan pelanggan-pelang...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Thum, Wan Yuin
Format: Thesis
Language:English
Published: 2010
Subjects:
Online Access:http://eprints.usm.my/23986/1/Performance_Measurement_System_of_Service_Desk_In_a_Multinational_Company.pdf
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Description
Summary:Tujuan penyelidikan ini adalah untuk menyelidik sistem penilaian prestasi Service Desk di sebuah syarikat antarabangsa. Service Desk merupakan titik perhubungan tunggal untuk isu-isu berkenaan dengan informasi and infrastruktur teknologi kepada perkerja dalaman, pembekal luaran dan pelanggan-pelanggan. The purpose of this research is to investigate the performance measurement system of the Service Desk in a multinational company. Service Desk is the single point of contact for the internal employees and the external suppliers as well as customers in regards of any IT related issues.