Cultural Attitude Towards Print Media Advertising Of Controversial Products Among Female Consumers In Penang

Kajian ini bertujuan untuk mengenalpasti perbezaan dikalnagan tiga etnik pengguna wanita di Malaysia (Melayu, Cina dan India), umur, pendidikan, dan taraf perkahwinan pengguna dengan sikap terhadap pengiklanan pakaian dalam wanita dan program mengurus kan badan. The present study is t...

全面介紹

Saved in:
書目詳細資料
主要作者: Fereidouni, Hassan Gholipour
格式: Thesis
語言:English
出版: 2008
主題:
在線閱讀:http://eprints.usm.my/25364/1/Cultural_attitude_towards_print_media_advertising_of.pdf
標簽: 添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
實物特徵
總結:Kajian ini bertujuan untuk mengenalpasti perbezaan dikalnagan tiga etnik pengguna wanita di Malaysia (Melayu, Cina dan India), umur, pendidikan, dan taraf perkahwinan pengguna dengan sikap terhadap pengiklanan pakaian dalam wanita dan program mengurus kan badan. The present study is trying to identify the differences among female consumers of three ethnic (Malay, Chinese,and Indian), age groups, education level, and marital status with respect to attitude towards advertising of female underwear and slimming program.