The Impact Of Organizational Variables And Quality Performance On Customer Satisfaction Of The Manufacturing Industry With Quality Management System Certified In Northern Region Of Malaysia

Kajian ini bertujuan untuk mengkaji hubungan di antara pembolehubah organisasi yang berkaitan dengan kualiti dan prestasi kualiti serta kesan-kesan dan pengaruhnya ke atas kepuasan pelanggan bagi industri pembuatan yang terletak di bahagian utara Semenanjung Malaysia. The purpose of this rese...

全面介紹

Saved in:
書目詳細資料
主要作者: Koay, Li Li
格式: Thesis
語言:English
出版: 2008
主題:
在線閱讀:http://eprints.usm.my/25454/1/THE_IMPACT_OF_ORGANIZATIONAL_VARIABLES_AND_QUALITY.pdf
標簽: 添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
實物特徵
總結:Kajian ini bertujuan untuk mengkaji hubungan di antara pembolehubah organisasi yang berkaitan dengan kualiti dan prestasi kualiti serta kesan-kesan dan pengaruhnya ke atas kepuasan pelanggan bagi industri pembuatan yang terletak di bahagian utara Semenanjung Malaysia. The purpose of this research is to study the relationship and effects of Organizational Variables and Quality Performance on Custom er Satisfaction in Quality Management System Certify manufacturing industry situated in Northern Region, Malaysia.