Sumbangan Peramal Kognitif Dan Bukan Kognitif Terhadap Pencapaian Akademik Dalam Kalangan Pelajar Di Sebuah Institusi Pengajian Tinggi Awam
Kajian ini bertujuan untuk mengenal pasti sumbangan peramal kognitif dan bukan kognitif terhadap pencapaian akademik The purpose of this study is to identify the contribution of cognitive and non-cognitive predictors on academic achievement among students at a public higher learning institution.
Saved in:
主要作者: | |
---|---|
格式: | Thesis |
语言: | English |
出版: |
2009
|
主题: | |
在线阅读: | http://eprints.usm.my/28710/1/Sumbangan_peramal_kognitif_dan_bukan_kognitif_terhadap_pencapaian_akademik_dalam_kalangan_pelajar_di_sebuah_institusi_pengajian_tinggi_awam.pdf |
标签: |
添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
|
成为第一个发表评论!