A Business Model Of Marketing Capabilities And Marketing Performances -The Case Of Micro-Enterprises (MiEs) In Kedah
This need for a marketing capabilities model that is applicable to MiEs underlies the principal purpose of this research to identify what are the marketing capabilities applied in MIEs.Keperluan untuk model keupayaan pemasaran yang berkaitan dengan enterprais mikro (MiEs) merupakan sebab utama tuj...
Saved in:
主要作者: | |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
2009
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.usm.my/28802/1/A_BUSINESS_MODEL_OF_MARKETING_CAPABILITIES_AND_MARKETING_PERFORMANCES_-_THE_CASE_OF_MICRO-ENTERPRISES_%28MiEs%29_IN_KEDAH.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
總結: | This need for a marketing capabilities model that is applicable to MiEs underlies the principal
purpose of this research to identify what are the marketing capabilities applied in MIEs.Keperluan untuk model keupayaan pemasaran yang berkaitan dengan enterprais mikro
(MiEs) merupakan sebab utama tujuan penyelidikan ini untuk mengenal pasti apakah keupayaan pemasaran yang diguna pakai oleh MiEs; |
---|