Keberkesanan Modul Bacaan Bergred Bagi Membantu Murid Linus Tegar Dalam Kemahiran Membaca KVKV
This study was carried out to ascertain the effectiveness of using the Graded Reading module in the learning-teaching environment. This study involved 6 pupils in the Linus programme. Kajian ini dijalankan untuk menguji keberkesanan pembelajaran dan pengajaran menggunakan Modul Bacaan Bergred terha...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Thesis |
Language: | English |
Published: |
2014
|
Subjects: | |
Online Access: | http://eprints.usm.my/29024/1/KEBERKESANAN_MODUL_BACAAN_BERGRED_BAGI_MEMBANTU_MURID_LINUS_TEGAR_DALAM_KEMAHIRAN_MEMBACA_KVKV.pdf |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
my-usm-ep.29024 |
---|---|
record_format |
uketd_dc |
spelling |
my-usm-ep.290242019-04-12T05:26:05Z Keberkesanan Modul Bacaan Bergred Bagi Membantu Murid Linus Tegar Dalam Kemahiran Membaca KVKV 2014 Mohamad, Tuzana L7-991 Education (General) This study was carried out to ascertain the effectiveness of using the Graded Reading module in the learning-teaching environment. This study involved 6 pupils in the Linus programme. Kajian ini dijalankan untuk menguji keberkesanan pembelajaran dan pengajaran menggunakan Modul Bacaan Bergred terhadap murid Linus tegar. Kajian ini melibatkan serami enam orang murid Linus tegar dari sebuah sekolah rendah di daerah Seberang Perai Tengah, Pulau Pinang. 2014 Thesis http://eprints.usm.my/29024/ http://eprints.usm.my/29024/1/KEBERKESANAN_MODUL_BACAAN_BERGRED_BAGI_MEMBANTU_MURID_LINUS_TEGAR_DALAM_KEMAHIRAN_MEMBACA_KVKV.pdf application/pdf en public masters Universiti Sains Malaysia Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan |
institution |
Universiti Sains Malaysia |
collection |
USM Institutional Repository |
language |
English |
topic |
L7-991 Education (General) |
spellingShingle |
L7-991 Education (General) Mohamad, Tuzana Keberkesanan Modul Bacaan Bergred Bagi Membantu Murid Linus Tegar Dalam Kemahiran Membaca KVKV |
description |
This study was carried out to ascertain the effectiveness of using the Graded Reading module in the learning-teaching environment. This study involved 6 pupils in the Linus programme.
Kajian ini dijalankan untuk menguji keberkesanan pembelajaran dan pengajaran menggunakan Modul Bacaan Bergred terhadap murid Linus tegar. Kajian ini melibatkan serami enam orang murid Linus tegar dari sebuah sekolah rendah di daerah Seberang Perai Tengah, Pulau Pinang. |
format |
Thesis |
qualification_level |
Master's degree |
author |
Mohamad, Tuzana |
author_facet |
Mohamad, Tuzana |
author_sort |
Mohamad, Tuzana |
title |
Keberkesanan Modul Bacaan Bergred Bagi
Membantu Murid Linus Tegar Dalam Kemahiran Membaca KVKV
|
title_short |
Keberkesanan Modul Bacaan Bergred Bagi
Membantu Murid Linus Tegar Dalam Kemahiran Membaca KVKV
|
title_full |
Keberkesanan Modul Bacaan Bergred Bagi
Membantu Murid Linus Tegar Dalam Kemahiran Membaca KVKV
|
title_fullStr |
Keberkesanan Modul Bacaan Bergred Bagi
Membantu Murid Linus Tegar Dalam Kemahiran Membaca KVKV
|
title_full_unstemmed |
Keberkesanan Modul Bacaan Bergred Bagi
Membantu Murid Linus Tegar Dalam Kemahiran Membaca KVKV
|
title_sort |
keberkesanan modul bacaan bergred bagi
membantu murid linus tegar dalam kemahiran membaca kvkv |
granting_institution |
Universiti Sains Malaysia |
granting_department |
Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan |
publishDate |
2014 |
url |
http://eprints.usm.my/29024/1/KEBERKESANAN_MODUL_BACAAN_BERGRED_BAGI_MEMBANTU_MURID_LINUS_TEGAR_DALAM_KEMAHIRAN_MEMBACA_KVKV.pdf |
_version_ |
1747820064069910528 |