Pembinaan Model Konsepsi Dan Amalan Pentaksiran Guru
This is a survey research on Teacher’s Conceptions and Assessment Practices (TCoAP) involving 396 sample of teachers from 127 schools in Perak. The focus of the study was to evaluate the psychometric characteristics of TCoAP instrument through the development of the TCoAP model. The study also in...
Saved in:
主要作者: | Abd. Rahman, Yusni |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
2014
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.usm.my/29044/1/PEMBINAAN_MODEL_KONSEPSI_DAN_AMALAN_PENTAKSIRAN_GURU.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Pembinaan Model Konsepsi
Dan Amalan Pentaksiran Guru
由: Abd. Rahman, Yusni
出版: (2014) -
Pembinaan Model Konsepsi
Dan Amalan Pentaksiran Guru
由: Abd. Rahman, Yusni
出版: (2014) -
Faktor Yang Mempengaruhi Niat Dan Hubungannya Dengan Amalan Pentaksiran Guru Sejarah : Kesediaan Guru Sebagai Moderator
由: Kaveri, Thamothiran
出版: (2023) -
Autonomi Guru Dan Amalan Pentaksiran
Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran
Kurikulum Standard Sekolah Rendah (Kssr)
Di Sekolah Kluster
由: K.varatharaj, Ravikumar
出版: (2015) -
Autonomi Guru Dan Amalan Pentaksiran Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Kurikulum Standard Sekolah Rendah (Kssr) Di Sekolah Kluster
由: K.varatharaj, Ravikumar
出版: (2010)