Keberkesanan Kaedah Pengajaran Berbantukan Komputer Di Kalangan Pelajar Pencapaian Akademik Rendah Bagi Mata Pelajaran Geografi Tingkatan 4 Di Negeri Sembilan

Kajian ini dilaksanakan untuk melihat keberkesanan kaedah pengajaran berbantukan komputer (PBK) terhadap pencapaian akademik di kalangan pelajar yang pencapaian akademiknya rendah dalam mata pelajaran geografi di Tingkatan 4. This study is carried out to gauge the effectiveness of computer ass...

全面介绍

Saved in:
书目详细资料
主要作者: Othman, Mohd Aris
格式: Thesis
语言:English
出版: 2007
主题:
在线阅读:http://eprints.usm.my/29417/1/Keberkesanan_kaedah_pengajaran_berbantukan_komputer_di_kalangan_pelajar_pencapaian_akademik_rendah_bagi_mata_pelajaran_geografi_tingkatan_4.pdf
标签: 添加标签
没有标签, 成为第一个标记此记录!
id my-usm-ep.29417
record_format uketd_dc
spelling my-usm-ep.294172017-02-10T10:01:24Z Keberkesanan Kaedah Pengajaran Berbantukan Komputer Di Kalangan Pelajar Pencapaian Akademik Rendah Bagi Mata Pelajaran Geografi Tingkatan 4 Di Negeri Sembilan 2007-07 Othman, Mohd Aris L7-991 Education (General) Kajian ini dilaksanakan untuk melihat keberkesanan kaedah pengajaran berbantukan komputer (PBK) terhadap pencapaian akademik di kalangan pelajar yang pencapaian akademiknya rendah dalam mata pelajaran geografi di Tingkatan 4. This study is carried out to gauge the effectiveness of computer assisted instruction (CAI) in improving the academic achievement of students who are academically low achievers in geography form 4. 2007-07 Thesis http://eprints.usm.my/29417/ http://eprints.usm.my/29417/1/Keberkesanan_kaedah_pengajaran_berbantukan_komputer_di_kalangan_pelajar_pencapaian_akademik_rendah_bagi_mata_pelajaran_geografi_tingkatan_4.pdf application/pdf en public phd doctoral USM Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan
institution Universiti Sains Malaysia
collection USM Institutional Repository
language English
topic L7-991 Education (General)
spellingShingle L7-991 Education (General)
Othman, Mohd Aris
Keberkesanan Kaedah Pengajaran Berbantukan Komputer Di Kalangan Pelajar Pencapaian Akademik Rendah Bagi Mata Pelajaran Geografi Tingkatan 4 Di Negeri Sembilan
description Kajian ini dilaksanakan untuk melihat keberkesanan kaedah pengajaran berbantukan komputer (PBK) terhadap pencapaian akademik di kalangan pelajar yang pencapaian akademiknya rendah dalam mata pelajaran geografi di Tingkatan 4. This study is carried out to gauge the effectiveness of computer assisted instruction (CAI) in improving the academic achievement of students who are academically low achievers in geography form 4.
format Thesis
qualification_name Doctor of Philosophy (PhD.)
qualification_level Doctorate
author Othman, Mohd Aris
author_facet Othman, Mohd Aris
author_sort Othman, Mohd Aris
title Keberkesanan Kaedah Pengajaran Berbantukan Komputer Di Kalangan Pelajar Pencapaian Akademik Rendah Bagi Mata Pelajaran Geografi Tingkatan 4 Di Negeri Sembilan
title_short Keberkesanan Kaedah Pengajaran Berbantukan Komputer Di Kalangan Pelajar Pencapaian Akademik Rendah Bagi Mata Pelajaran Geografi Tingkatan 4 Di Negeri Sembilan
title_full Keberkesanan Kaedah Pengajaran Berbantukan Komputer Di Kalangan Pelajar Pencapaian Akademik Rendah Bagi Mata Pelajaran Geografi Tingkatan 4 Di Negeri Sembilan
title_fullStr Keberkesanan Kaedah Pengajaran Berbantukan Komputer Di Kalangan Pelajar Pencapaian Akademik Rendah Bagi Mata Pelajaran Geografi Tingkatan 4 Di Negeri Sembilan
title_full_unstemmed Keberkesanan Kaedah Pengajaran Berbantukan Komputer Di Kalangan Pelajar Pencapaian Akademik Rendah Bagi Mata Pelajaran Geografi Tingkatan 4 Di Negeri Sembilan
title_sort keberkesanan kaedah pengajaran berbantukan komputer di kalangan pelajar pencapaian akademik rendah bagi mata pelajaran geografi tingkatan 4 di negeri sembilan
granting_institution USM
granting_department Pusat Pengajian Ilmu Pendidikan
publishDate 2007
url http://eprints.usm.my/29417/1/Keberkesanan_kaedah_pengajaran_berbantukan_komputer_di_kalangan_pelajar_pencapaian_akademik_rendah_bagi_mata_pelajaran_geografi_tingkatan_4.pdf
_version_ 1747820145857789952