Antecedents of E-Business Adoption Level in the Manufacturing Sector
Objektif kajian ini ialah untuk menganalisa kaitan antara pengemudi-pengemudi utama dan aras penguasaan E-dagang dalam sektor perkilangan di Malaysia. The objective of this study is to analyze the relationship between key drivers and E-business adoption level in the manufacturing sector in Malays...
Saved in:
主要作者: | |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
2006
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.usm.my/29453/1/Antecedents_of_E-Business_Adoption_Level_in_the_Manufacturing_Sector.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
總結: | Objektif kajian ini ialah untuk menganalisa kaitan antara pengemudi-pengemudi utama dan aras penguasaan E-dagang dalam sektor perkilangan di Malaysia.
The objective of this study is to analyze the relationship between key drivers and E-business adoption level in the manufacturing sector in Malaysia. |
---|