Kesan Pendekatan Persidangan Terhadap Pembelajaran Penulisan Sebagai Kemahiran Komunikatif Pada Peringkat Sekolah Rendah Di Indonesia
Kajian ini bertujuan mengenal pasti kesan pendekatan persidangan terhadap pembelajaran penulisan karangan pemujukan dan penerangan Bahasa Indonesia dari perspektif komunikatif bagi murid darjah enam sekolah rendah. Kajian ini berbentuk kuasi eksperimen dengan sampel kajian seramai 112 murid, terd...
Saved in:
主要作者: | Hartati, Tatat |
---|---|
格式: | Thesis |
語言: | English |
出版: |
2009
|
主題: | |
在線閱讀: | http://eprints.usm.my/29652/1/kesan_pendekatan_persidangan_24pg.pdf |
標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Kesantunan Dalam Pembelajaran Bahasa Dari Perspektif Komunikatif - Motivasi di Sebuah Institut Pendidikan Guru
由: Ibrahim, Fatimah
出版: (2016) -
Kesantunan Dalam Pembelajaran Bahasa Dari Perspektif
Komunikatif - Motivasi di Sebuah Institut Pendidikan Guru
由: Ibrahim, Fatimah
出版: (2016) -
Penerapan Kemahiran Berfikir Aras Tinggi Dalam Pembelajaran Dan Pemudahcaraan Penulisan Karangan Argumentatif
由: Mokhtar, Marzni Mohamed
出版: (2018) -
Pengetahuan, Amalan Guru Dan Kesan Penggunaan Aktiviti Produksi Teater Dalam Pengajaran Dan Pembelajaran Kesusasteraan Melayu Komunikatif Terhadap Pemikiran Kreatif Murid
由: Zahari, Mohd Amir Mohd
出版: (2022) -
Kesan Pengajaran Dialogik Terhadap
Kemahiran Menaakul Saintifik, Kemahiran
Berhujah Dan Pencapaian Sains Dalam Kalangan
Murid Sekolah Rendah
由: Che Amat, Fazliza
出版: (2015)